Galeria – od 2016 rok

Wycieczki wielodniowe 2016 rok

Zakopane

W piątek 15 kwietnia o godz.7.00 po zapakowaniu bagaży i zajęciu wygodnych miejsc w autokarze ruszyliśmy w stronę Zakopanego. Pogoda dopisywała humory też, więc nawet nie spostrzegliśmy jak dobrnęliśmy do celu. Mieszkaliśmy w Ośrodku „Kolejarz” z widokiem na Giewont, wspaniałym wyżywieniem i życzliwą obsługą. Codziennie czekały na nas różne atrakcje. Zdobywaliśmy szczyty, przemierzaliśmy szlaki turystyczne podziwiając przyrodę, a po kolacji ………… Dalsze informacje znajdują się w zakładkach:  Działalność 2016 oraz Galerii, gdzie znajdziecie mnóstwo fotek.

00-wycieczka00-Kolejarz noc

Zwiedziliśmy prawie wszystkie okoliczne górki i doliny, a gdy na jeden dzień słoneczko schowało się bawiliśmy się w basenach termalnych w Bukowinie Tatrzańskiej lub zwiedzaliśmy Zakopane. Wieczorami zgłębialiśmy góralskie klimaty  na Krupówkach.  Nie zabrakło też odwiedzin w Karczmie Zbójnickiej.

1Tatry

a- wieczorny spacer a-widok z naszego okna a-wyruszamy a-Zakopane-noc

Świnoujście

W piątek 20 maja o godz.22,05 po zapakowaniu bagaży i zajęciu wylosowanych leżanek wsiedliśmy do pociągu w stronę Świnoujścia. Rano załadowaliśmy się na prom, a potem autokarem do Ośrodka „Meduza”.  Pogoda dopisywała humory też, więc plażowaliśmy oczekując na pokoje. Mieszkaliśmy w Ośrodku „Meduza” bardzo blisko wejścia na plażę przy „Druciaku”. Codziennie czekały na nas różne atrakcje. Od świtu mieliśmy gimnastykę  i przemierzaliśmy kilometry plażą, a po kolacji ………… Dalsze informacje znajdują się w zakładkach:  Działalność 2016 oraz Galerii, gdzie znajdziecie mnóstwo fotek.

2016-05-19 (1) 100_4253

W Świnoujściu było przede wszystkim słońce, spacery plażą i promenadą, wycieczki m.in. nad Jezioro Turkusowe do Międzyzdrojów i do Niemiec oraz mnóstwo zabawy………2016-05-21 tak zaczynamy dzien
2016-05-23 Nad Turkusowym Jeziorem 2016-05-27 Szczecin (4)

Spływ kajakowy – Narew, Liwiec, Orzyc

W poniedziałek 27 czerwca o godz.9,00 wszyscy dotarli do Placu Bankowego. Powitaliśmy nowych ratowników Bartka i Huberta.  Po zapakowaniu bagaży i zajęciu miejsc w wybranych busach pojechaliśmy po przyczepki z kajakami, powitaliśmy znanych już nam ratowników: Marikę i Karola oraz dobrze znanego komandora – Leszka i w drogę.  Mieszkaliśmy  w Dworku na Narwią 4km od Pułtuska. Pogoda dopisywała humory też, więc po rozlokowaniu się w pokojach i pierwszej odprawie wszyscy ochoczo rzucili się do kajaków na krótką wyprawę po Narwi. Codziennie oprócz słońca, trasy do przebycia z kajakiem czekały na nas różne atrakcje. Zaczynaliśmy od śniadania, potem przygotowanie sprzętu na wodę,  gimnastyka  i ruszaliśmy w szyku lub bezładnie kto miał ile sił w rękach lub miał za kompana dobrego wioślarza. Przemierzaliśmy kilometry podziwiając przyrodę, a po kolacji ………… Dalsze informacje znajdują się w zakładkach:  Działalność 2016 oraz Galerii.1 2-Dworek nad Narwią (3) 2016-06-27 już nie nowicjusze 2016-06-28 Liwiec to spacer z kajakiem 2016-06-29 Jola-dziewczyna ratownika 2016-06-30 Strefa kibica OLYMPUS DIGITAL CAMERA 2016-07-02 to juz koniec

Łeba

W Łebie było słońce i wiatr. Rano Ci co lubią spacery maszerowali z kijkami lub bez na wschód lub już po wschodzie słońca wzdłuż brzegu morskiego. Potem zwiedzaliśmy, plażowaliśmy czy też leniuchowaliśmy w towarzystwie własnym lub cudzym, a wieczorem balangi – ognisko, tańce czy też zajęcia w grupach wypełniały nam czas. Ogólnie mówiąc jak zwykle było fantastycznie, choć jak mi doniesiono czasami im mnie brakowało – no może nie mnie personalnie, ale tego czasami namolnego KO-wca.Leba 29-08 do 07-09-2016 2016-09-05 (6) 2016-09-05 (13) 2016-09-01 (1)

2016-09-01 (3) 2016-09-02 (3) 2016-09-03 (1)

OpolszczOpolszczyzna
Zwiedzaliśmy: Opole – bazylika katedralna /XV w./, kościoły : św. Trójcy /1309 r/,Matki Boskiej Bolesnej i św. Wojciecha /X w/, św. Aleksego /1421 r/,św. Sebastiana /1696 r/, wieża Piastowska, ratusz;Nysa – bazylika mniejsza św. Jakuba i św. Agnieszka, fontanna trytona, piękna studnia, fortyfikacje, dom komendanta, pałac biskupi, św. Piotra i Pawła, Wniebowzięcia NMP Brzeg – zamek Piastów Śląskich, ratusz, kościoły: św. Jadwigi, św. Mikołaja, św. Krzyża, brama odrzańska; Małujwice – kościół gotycki z polichromią;Paczków – kamienice w rynku XVI w., fortyfikacje, kościół św. Jana Ewangelisty, ratusz, dom kata, bazylika; Otmuchów – średniowieczny układ urbanistyczny, barokowy kościół św. Mikołaja i Franciszka Ksawerego, zespół zamkowy z XIII – XVIII w. i XIX w., ratusz; Głogówek – zamek, ratusz, kaplica loterańska, kościoły: św. Mikołaja,
cmentarny św. Krzyża, św. Bartłomieja Apostoła, franciszkanów; Prudnik – stare miasto, kościół św. Michała Archanioła, zespół klasztorny bonifratrów, cmentarz żydowski, bożnica, ratusz miejski Strzelce Opolskie – stare miasto, kościół św. Wawrzyńca, ratusz, zespół zamkowy; Góra św. Anny – sanktuarium

Dostałam migawkę, że na Opolszczyźnie było bardzo fajnie. Dziękuję. Czekam na inne zdjęcia i wspomnienia…

2016-09-21 Oplszczyzna

Dziękuję Krysi N.  – to otrzymane od niej zdjęcia pozwoliły wzbogacić relacje z tej wyprawy. Można je obejrzeć w Galerii